Κυριακή, 1 Μαρτίου 2015

Olympic Idea Η νέα τάση που αλλάζει τα δεδομένα στο δικτυακό μάρκετινγκ





Ολυμπιακή Ιδέα - Το εκπτωτικό κλάμπ με φανατικούς οπαδούς καταναλωτές αλλά και επιχειρηματίες 


Τι ακριβώς είναι;
Πρόκειται για κάτι υβριδικό, που συνδυάζει το παραδοσιακό εμπόριο, το Internet Marketing και το Affiliate Marketing. Ενώνει απ’ τη μια μεριά μαγαζιά, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες, κι απ’ την άλλη καταναλωτές. Οι πρώτοι πουλάνε τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους με έκπτωση και με προσφορές, και οι καταναλωτές επωφελούνται από αυτά αγοράζοντας φτηνότερα.

Αυτό είναι το γνωστό μας παραδοσιακό εμπόριο, με τη διαφορά ότι οι εκπτώσεις και προσφορές εδώ είναι μόνιμες όλο το χρόνο, και ότι τη σχέση αυτή την συνδιαμορφώνουν τα δύο μέρη. Οι καταναλωτές επιλέγουν, προτείνουν και συνεργάζονται με εκείνους από τους οποίους ήδη αγοράζουν (λ.χ. το κρεοπωλείο της γειτονιάς τους, το μανάβικο, κομμωτήριο, ταβέρνα, καφετέρια, φροντιστήριο, γιατρό, γραφείο ταξιδιών, ξενοδοχείο, κλπ.), κι απ’ την άλλη μεριά τα μαγαζιά, οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες δίνουν μια έκπτωση μεγαλύτερη από όση θα έδιναν σε κάποιον που κάνει παζάρι και ζητάει «μια καλύτερη τιμή».

Το Internet Marketing είναι η τάση της εποχής μας. Ο Bill Gates, ιδρυτής της Microsoft και πολυεκατομμυριούχος,  είπε ότι εάν μια επιχείρηση δεν είναι στο διαδίκτυο (Internet) αργά ή γρήγορα θα κλείσει. Στην Olympic Idea οι επιχειρήσεις παίρνουν site (ιστοσελίδα με όλα τα στοιχεία τους, φωτογραφίες κλπ.), e-shop (ηλεκτρονικό πολυσέλιδο κατάστημα με φωτογραφίες των προϊόντων, αναλυτικές πληροφορίες, τιμές κλπ.) και mobile apps (εφαρμογή στα κινητά τηλέφωνα) για να έχουν παγκόσμια διαφήμιση και πωλήσεις (με αντικαταβολή ή με χρέωση κάρτας) και επιπλέον στοχευμένη διαφήμιση σε χιλιάδες «αφοσιωμένους» καταναλωτές. Τα εργαλεία αυτά στην αγορά στοιχίζουν μερικές χιλιάδες ευρώ, ενώ η Olympic Idea τους τα δίνει μόνον με 130 ευρώ το χρόνο.

Το Affiliate Marketing είναι η ευκαιρία σε καταναλωτές, εκτός από τις εκπτώσεις, να κερδίσουν επιπλέον χρήματα συστήνοντας επιχειρήσεις και νέους καταναλωτές. Δηλαδή, συστήνουν σε επιχειρήσεις να συνεργαστούν προσφέροντας έκπτωση, και σε φίλους και γνωστούς να ψωνίζουν από αυτές τις επιχειρήσεις, μαγαζιά και επαγγελματίες που προσφέρουν έκπτωση. Για αυτή τη σύσταση που έκαναν κερδίζουν άμεσα προμήθεια, ένα είδος μεσιτείας.

Επιπλέον, οι νέοι καταναλωτές που συστήθηκαν μπορούν κι αυτοί με τη σειρά τους να συστήσουν άλλους, και να κερδίσουν κι αυτοί τις δικές τους προμήθειες. Σχηματίζεται έτσι ένα δίκτυο «αφοσιωμένων» καταναλωτών, οι οποίοι, εάν και όταν χρειάζονται να ψωνίσουν κάτι, το ψωνίζουν σταθερά όλο το χρόνο με εκπτώσεις και προσφοράς από τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις σε τοπικό και σε παγκόσμιο επίπεδο, και ταυτόχρονα όλοι, παλιοί και νέοι, κερδίζουν ένα πρόσθετο εισόδημα.

Όπως οι επιχειρήσεις, έτσι και οι καταναλωτές-μέλη του «κλαμπ» πληρώνουν συνδρομή, εκτός εάν συστήσουν άλλους, οπότε είναι δωρεάν.
Αυτό το πράγμα έχει το στοιχείο της αλληλεγγύης, επειδή ωφελούνται αμοιβαία, τόσο οι επιχειρήσεις, γιατί αυξάνουν τον τζίρο και το πελατολόγιό τους ιδιαίτερα τώρα με την κρίση, όσο και οι καταναλωτές, γιατί ξοδεύουν λιγότερα και έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν άμεσα πρόσθετο εισόδημα.

Πώς μπορεί κανείς να πάρει περισσότερες πληροφορίες και να συμμετέχει στην ευκαιρία;
Από έναν που συμμετέχει ήδη στο πρόγραμμα, καταναλωτή-μέλος του κλαμπ, στο:  alepou73@gmail.com


Παρουσίαση της Ολυμπιακής Ιδέας εδω   

PaidVerts

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου